rondje Rome.reismee.nl

Nog tweeënhalve week / another 2,5 weeks

Het schiet op naar onze volgende cruise. heb hem in het vorige verhaal omschreven, dus daarin kunnen jullie zien wat we gaan doen. Ik heb ontdekt dat het beter lukt met een andere internet explorer, dus nu via Edge. Dan hoef ik ook niet telkens alle e-mailadressen in te voeren. Ik kan ze kopiëren van de vorige blog.

Our next cruise is coming in sight. I found out that using Edge in stead of Internet Explorer works better. I even don't need to add all e-mail addresses over again. I can just copy them from an older blog. In ther story prior to this one (under Verhalen) you can read what we are going to do.

Reacties

Reacties

Tanja

GA jullie weer met plezier volgen!

Toos

Nu een reis dichterbij, ik zie uit naar jullie verhalen en foto's.

Een compliment voor het fotoboek van jullie reis Fort Lauderdale via Panamakanaal naar Vancouver. Met veel plezier bekeken.

Hetty

Ik kijk weer uit naar de verslagen en foto's!
Is het mogelijk dat jij mijn emailadres wijzigt in hettyhuntelerslag46@gmail.com? Binnenkort wordt het live adres namelijk verwijderd.
Lieve groet voor jullie van
Hetty

Riekje

Behouden vaart.

Jan en Tineke Koster

Wij sluiten ons helemaal aan bij het compliment van Toos.
Een geweldige fotoalbum.
Voor de volgende reis verwachten wij weer prachtige foto's en verhalen.
Veel reisplezier

Joy

I have been using edge also, Alie. I know you are getting excited about your next adventure. Wish I could sneak into your suitcase! Did you hear about the man killing his wife on an Alaskan cruise last week? He said she wouldn't stop laughing at him. Be careful - don't laugh at Jan too much! Haha. We are having lots of rain (4 inches last night), but thank goodness it is cooler. Looking forward to your posts, Love to you both. Joy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!