rondje Rome.reismee.nl

Zeeland en Zuid-Holland

Wel heel iets anders, molens en klokken fotograferen in ZW-Nederland. We zijn nu in Terneuzen, gisteren de Zak van Zuid-Beveland en de klokken van Arnemuiden, eerder vandaag Axel en Hulst, morgen west-Zeeuws-Vlaanderen en dan donderdag Walcheren en verder naar het noorden. Tussen de buien door mooie luchten.

Cora

Als je morgen maar niet wegwaait ???

Maurice en Ria

Fijne dagen gewenst op jullie molen trip te ZW Nederland, veel groetjes.

De westerbeekjes

Jullie kunnen in ieder geval lekker uitwaaien deze dagen! Maak er wat moois Van! Ik voel weer een nieuw boek aankomen...
Veel plezier!

Bernie Rivait

Great pictures-getting excited about our upcoming visit.

Marie Therese

Ons landje kan ook mooi zijn. " Waai morgen niet weg" . Veel plezier verder.

Dawn Rivait

Looking pretty nice. Love the windmill,
See you soon,
D

Je broer

Het is hier in Portugal rond de 30 graden en er staat gelukkig wel een windje?
Gemeen he? Wij hopen dat jullie het even zo goed wel lekker hebben. Ook hier leuke molens gespot en inmiddels kaap st Vicente qua vuurtoren en letzte bratwust fur Amerika! Kortom leuke vakantie hier.

Joy

Love the windmills! And of course, I love the flowers too!

Toos

Jullie hebben wel een weekje uitgezocht voor de trip Zeeland/Zuid-Holland. Dat wordt vandaag geen Neeltje Jans. Houd elkaar goed vast.

John en Alie

Wat toevallig. Ook wij zijn in Zeeland, vlakbij Domburg. Wilden vandaag naar huis, maar met de caravan niet verstandig. Morgen hoop ik. Jullie ook nog veel plezier!

Riekje

Zijn jullie niet weggewaaid. Hier aan het Tjeukemeer wel. Het is maar goed dat het Woudagemaal weer werkt, de vaartjes lopen hier bijna over. Geniet van deze trip.