rondje Rome.reismee.nl

fotoboek en update

Hallo allemaal,

Snipverkouden teruggekomen uit Rome (gelukkig geen longontsteking, maar wel erg hoesten). Nu weer beter, maar toch onderweg niet echt lekker geweest. We hebben daarom besloten de geboekte zomercruise te annuleren. Alleen moet je niet voortdurend op elkaar lopen letten. We vinden wel iets anders wat minder moeizaam gaat. De conditie is niet wat hij ooit was, maar mooi weer en prettig gezelschap is altijd leuk. We denken dat ons fotoboek toch wel leuk is geworden. De link: https://www.albelli.nl/onlinefotoboek-bekijken/89eccf00-d3da-4f5a-a9c2-0f0c5716235f&utm_campaign=crm_sml_eml_t34404&utm_medium=e-mail&utm_source=service-mail&crm_segment=all&utm_content=

We came home after the cruise and both were very tired. Jan because he was constantly watching me and I because I did not want to give in. We decided to cancel the cruise we had booked for this summer. Having proper travel insurance helps. We will probably find something else to do.Nice company and scenery are always nice. Our photobook looks good and we love to share it with you. The link is https://www.albelli.nl/onlinefotoboek-bekijken/89eccf00-d3da-4f5a-a9c2-0f0c5716235f&utm_campaign=crm_sml_eml_t34404&utm_medium=e-mail&utm_source=service-mail&crm_segment=all&utm_content=

Dini en Gerard

Hoi Alie en Jan, we volgen jullie reizen wel, maar je krijgt al zoveel reacties dat wij ons maar een beetje op de achtergrond houden want alles komt bijna het zelfde over. groetjes en het beste.

Wietske en Kees Hoevenaars

Hartelijk dank voor toezending van jullie fotoboek !!!
Ontzettend leuk, Wat een prachtig fotoboek en voor jullie een leuke herinnering van een ongetwijfeld schitterende reis.
Zo kun je van veel reizen nog lang nagenieten en vele herinneringen ophalen.

Groeten van ons beiden voor jullie beiden!

Wietske en Kees

Marie-Therese

Dit zag er weer mooi uit.

Wel vervelend dat er gekwakkeld wordt met de gezondheid. Maar er komt wel een tijd dat het beter gaat en profiteer dan

maar van.

A.s maandag vertrek ik naar de Baltische Staten. Op de heenreis bezoeken we ook Warschau en gaan dan richting het noorden.

Bij terugreis doen we Gdansk ook aan met overnachting en excursie.

Ga met een vriendin, ook samen naar IJsland geweest.

Zijn erg benieuwd.

Lian en Piet

Vervelend dat gesukkel met je gezondheid, vooral als het je in je favoriete bezigheden beperkt.

Idd goed om dan je ambities dan maar bij te stellen. Of, zoals een klant van me er ooit van maakte: "Als ik niet kan wat ik wil, moet ik maar willen wat ik kan."

Is uiteindelijk beter dan te blijven proberen hoger te springen dan je kunt.

Ik kwam zojuist pas toe aan het doorklikken op jullie Reismee verhaal, vandaar de verlate reactie. Beetje druk, a.s. zondag vertrekken we voor ons jaarlijkse weekje Griekenland (info volgt nog) dus een beetje druk, druk.

Ilse & Ido

Het is weer een prachtig boek geworden! Een genot om door te bladeren.
Wat leuk die 100 landen lijst met jaartallen! Indrukwekkend hoor.
Jammer dat jullie de geplande reis voor deze zomer hebben moeten annuleren.
Hopelijk doet de rust goed en kunnen jullie de batterij opladen voor een volgende keer.
Veel liefs uit Culemborg!