rondje Rome.reismee.nl

Even niet weg / Change of plans

Lieve lezers, jet feest gaat niet door.

Gisteren werd Jan redelijk fit wakker, maar een halfuur later zat hij te schudden van de koorts en is weer naar bed gegaan. Dokterswacht heeft hem onderzocht. Tamelijk hoge koorts, verder geen rare dingen, alleen voelde Jan zich als het bekende S-woord. Hij heeft antibiotica gekregen, want ze vermoeden een of andere bacteriële infectie. Dat werkt gelukkig en hij heeft vannacht behoorlijk geslapen. De dokter vond het niet nodig om de vakantie zaterdag al te cancelen "want dat kan altijd nog", maar ik heb net op tijd Valk Schiphol afgezegd en Hilton Rome . In de loop van de middag hebben we samen besloten dat we ook de rest afzeggen. De vlucht en de watertaxi is al gebeurd. Morgenochtend ga ik HAL in Rotterdam bellen en de trein van Venetië naar Milaan moet ook in een refund proces (moet ik over bellen). Kortom ik ben er zoet mee. Leve annuleringsverzekeringen!

Jan voelt zich ondertussen als een dweil, maar hij hobbelt wel rond in huis gelukkig.

Dus dit is het laatste bericht op deze site. Ik zet er een feestelijke foto bij uit de buurt, want overbuurmeisje Klaske werd gisteren Fries kampioen Fierljeppen, haar jongste broer Wietse won bij de jongens zilver. De krans hangt aan de muur en de vlag hangt uit.

We have cancelled our trip to the Mediterranean . Jan has some strange bacterial infection and feels like the famous S-word. He got antibiotics for two weeks. Slowly feeling little improvement, but a reason not to go on this trip now. It is not funny at all to travel under these circumstances. So we decided to cancel everything. I started that process yesterday and will finish tomorrow. Thanks to Cancellation insurances!I attach a photo from this morning. One of the children opposite us became Frisian Champion fierljeppen (check out https://en.wikipedia.org/wiki/Fierljeppen ), her youngest brother won silver in the boys class and the middle one was 5th in the junior class). Flags were out yesterday and today we all can see the flowers.

Hetty

Jeetje, jammer, maar gezondheid gaat boven alles hè?
Jan, heel snel weer opknappen en Alie, sterkte met alle geregel hoor.
Lieve groet vanuit het "verre oosten"

Albert Jong

Dat is mooi waardeloos zo' n dweil in huis.
Goed dat het nu gebeurt en niet onderweg. Je hoeft geen extra snipperdagen te regelen en deze reis is vast nog wel eens te boeken. Eerst rustig opknappen! Overigens zag ik dat het officiele wereld record vierljeppen inmiddels boven de 22 meter is gehaald

Marie Therese

Dat is niet leuk, maar beter thuis dan op op je vakantie. Dit halen jullie straks wel weer in.
Jan van harte beterschap.

Toos

Het is niet te bevatten, maar beter nu dan als je 'onderweg' was geweest. Heel jammer voor jullie. Eerst een aantal zaken afmelden en op naar de volgende reis. Jan, gauw beter worden.

Rob

Heel jammer, vooral van alle voorbereidingen. Maar als je zo ziek bent kun je inderdaad niet op reis.
Jan, van harte beterschap toegewenst. En Alie succes met het regelwerk!

De westerbedkjes

Wat verschrikkelijk sneu voor jouw allebei. Hopelijk knapt Jan snel op en kunnen jullie de plannen gaan hervatten. Sterkte ermee!
Groeten vanaf Terschelling

Maurice en Ria

Oei, wat jammer nu, voor Jan veel beterschap gewenst, hou ons op de hoogte hoe het verder verloopt met de infectie. Veel lieve groeten.

Tonny

Jammer dat het niet door kan gaan en ik hoop dat broerlief snel opknapt. Grtjes

tosca en gerrit

Veel sterkte Jan (en Alie), ziekte komt altijd ongelegen.
Maar er komt vast wel een ander moment.

Ria

Kom net uit Rijs, had bruiloft van nichtje in Hemelum. Heel mooi weekend gehad met hele familie. Wat een pech voor jullie. Jan wordt maar gauw beter. Wat naar om net nu ziek te worden, maar beter thuis dan elders. Beterschap en sterkte

Jan en Tineke Koster

Dat is natuurlijk dikke pech.
Maar als zo iets dan moet gebeuren, dan maar voor de reis begint en kun je zoals je schreef e.e.a. afzeggen. Jan heel snelle herstel voor jou. En als jij je weer beter voelt, kun je toch weer nieuwe plannen maken. Groetjes van Jan en Tineke

Anke en Gerrit

Wat een naar bericht. We dachten vandaag nog aan jullie zittend op onze cruise (veerboot) naar Borkum.
Jan, wij wensen je een spoedig herstel toe en hopen dat jullie de voorgenomen trip toch nog gauw kunnen maken.
Groetjes vanuit Delfzijl, Anke en Gerrit

Ina

Hallo Dhr & Mvr. Rommers.. Wat een vervelend nieuws, zo weer naar deze reis uitgekeken... en dan nu dit.... Ik hoop dat uw man snel weer mag herstellen!! Veel Beterschap Toegewenst!!! Hartelijke Groeten vanuit Zeeland.... Jan&Ina...

Tonny en Rob

Jan, veel sterkte en snelle beterschap gewenst. Er komen nog cruises genoeg...

Bernie and Dawn

Glad Jan is on the mend-always more trips to come-better to be safe than sorry!

Dini en Gerard

Jan beterschap, en Alie vertroetel hem maar lekker. groetjes